Wybierasz się do urzędu skarbowego? Nie zapomnij umówić się na wizytę telefoniczne lub przez internet. Od 17 listopada ruszyła obowiązkowa rezerwacja. 
Od 17 listopada (wtorek) podatnicy muszą zarezerwować termin na spotkanie w urzędzie skarbowym. Nowa opcja „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” dostępna jest w całym kraju. Petenci nie skorzystają z usług urzędu bez wcześniejszej rejestracji, możną jej dokonać:
> przez internet – za pośrednictwem formularza,
> telefonicznie.
Podatnicy numer telefonu mogą sprawdzić na stronie internetowej swojego urzędu skarbowego. Elektronicznej rezerwacji petenci dokonają również za pośrednictwem domeny urzędu skarbowego lub korzystając z formularza dostępnego na podatki.gov.pl. Online można umówić się na spotkanie, które przypada w ciągu najbliższych 14 dni.

 

 

– Nowa usługa, dzięki której nasz klient zarezerwuje spotkanie w urzędzie skarbowym, zaczyna działać w całym kraju. Dzięki usłudze i nowemu modelowi obsługi w urzędach skarbowych zapewnimy naszym klientom nie tylko większy komfort załatwiania spraw, ale też podniesiemy bezpieczeństwo wszystkich: podatników i naszych pracowników – mówi Magdalena Rzeczkowska, szefowa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).
„Wiele spraw można załatwiać online, zwłaszcza że możliwości w tym zakresie są naprawdę szerokie. Jeśli jednak jest konieczna wizyta w urzędzie, umawiajmy się na nią z wyprzedzeniem, korzystając z nowej usługi lub telefonicznie” – dodaje szefowa KAS.

Artykuł i materiały multimedialne pochodzą ze strony bankier.pl

fb icon